Sova, äta, chilla and repeat.

Så det senaste har jag verkligen inte gjort något intressant jag har varit ledig och mesta dels bara sovit, ätit mat och chillat. Men varannan dag nu för tiden så gäller de att komma up på ett löppass för att börja jobba på min kondition inför Lidingöloppet som nu är ungefär 1 och en halv månad bort. Under de här veckorna ska en hel del hinnas med såsom 4 veckors praktik och även skolstart! Jag har även så smått börjat packa för att det just nu är cirka 1 vecka kvar tills jag sitter i bilen påväg upp till Jämtland, Wången och min praktik. Så ska fortsätta chilla mig igenom den här veckan och när den är över då gäller det att step up my game och ställa om vanor och tider till skolmode!  (null)
Ost och kex mys med familjen för att fira att pappa var färdig med skörden! Senare dök även några grannar  upp och de blev en riktigt mysig kväll!
(null)Selfie innan ett av mina löppass för några dagar sedan. Den dagen gjorde vi 8 km och jag började fundera på hur satan jag ska orka 30 km när jag tyckte de var super jobbigt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: